Tien geboden

  • Er worden vaste prijsafspraken met u gemaakt. We maken duidelijke afspraken met u over onze werkzaamheden. We maken een opdracht tot dienstverlening waarin vermeld is wat we doen; alle standaardwerkzaamheden zijn inbegrepen.
  • U wordt vooraf gevraagd of extra werkzaamheden mogen worden uitgevoerd.
    Wij automatiseren uw  administratie zoveel  mogelijk en vermijden dubbel werk.
  • U moet zo weinig mogelijk tijd en geld kwijt zijn aan onze dienstverlening en aan de administratie. Telefoongesprekken en emailverkeer zijn in het abonnement inbegrepen. We communiceren bij voorkeur per email, zodat meteen is vastgelegd wat we hebben besproken. Bij complexere  zaken communiceren we per telefoon, webcam of in een persoonlijk gesprek. De afspraken worden daarna per e-mail vastgelegd.
  • U mag geen drempel hebben om met ons te communiceren. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen per email of telefoon. Wij staan u graag te woord.
  • U hoeft niet het initiatief te nemen om met ons te communiceren. Wij denken ook voor u. Doorgaans nemen wij het initiatief tot communicatie.
  • U bepaalt zelf de vorm en mate van onze dienstverlening.  Sommige klanten hebben veel behoefte aan automatisering, andere klanten willen er zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Wij luisteren naar u en passen onze dienstverlening daarop aan.
  • U krijgt de nieuwste techniek tot u beschikking. Wij streven naar voortdurende verbetering van onze dienstverlening. U kunt bij ons rekenen op de meest efficiënte technieken.
  • Wij  houden rekening met het milieu en de maatschappij. Omdat wij online – en daardoor papierloos – werken, zijn we milieuvriendelijk bezig. We gaan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. We zoeken de balans tussen mensen, planeet en winstU krijgt een inlog in uw klantportaal waar alle documenten, correspondentie en besprekingsverslagen voor u ter inzage beschikbaar zijn.
  • Wij geven u volledige openheid van zaken. Wij zijn transparant in onze samenwerking, onze dossiers zijn inzichtelijk voor u als klant en voor de door u geautoriseerde mensen. Het delen van informatie is onderdeel van onze werkwijze.
  • U krijgt bij een eventuele klacht binnen 24 uur een gesprek of oplossing. Klachten zijn er om zo snel mogelijk opgelost te worden en fouten zijn om van te leren. Zonder fouten is er geen vooruitgang. Kijk op onze website voor onze klachtenregeling.

Contactgegevens

Bel direct:

053 – 800 10 10

Mail direct:

info@blesvanderdoes.nl

Volg ons op:

Instagram

Volg ons op:

Facebook